106 0 24
00:00 / 04:01

Comments

3798935
The Vortex World
5 months ago

waaaaait... is this the same thumbnail of one of my songs?

959087
ChordsBoy
about 1 year ago

Glad to hear :)

972205
Perox?
about 1 year ago

I really like the ambiance in this song weirdly enough

959836
Key Lime Canid
about 1 year ago

@Aperature

Hmm, well to get her to listen, maybe you can access the community pages on a mobile device and just start playing VOXEL's songs whenever she is within earshot.

Sadly I'm not sure how well getting her to listen would factor in convincing her of not being a loop user.

959087
ChordsBoy
about 1 year ago

Yeah, I guess some people's attention spans are just that screwed up lol

959836
Key Lime Canid
about 1 year ago

Also as an additional note, the average song length is about 250 seconds (4 minutes 10 seconds). VOXEL's songs seem to be around that vicinity too.

959836
Key Lime Canid
about 1 year ago

That awkward moment when you have a song that is not only virtual instruments only, but also only mono synths, and it ends up winning 1st place in a contest among 80 entries (I know I keep mentioning it but I'm still kinda proud of it). However it's 6 minutes long, and I guess somehow one doesn't have a spare 6 minutes (Passive listening minutes nonetheless) in their day, ever. Soundation even seems to only cap at 10 minutes (though there are exploits to make a song surpass that). Heck, how would one have the time to make music or interact with the community if that would be the case?

959087
ChordsBoy
about 1 year ago

Yeah, I dunno then :/

2931853
Aperture
about 1 year ago

Also, tried warning her about the followers she will get from loops, and she didn't care much about that either, also, I need to figure out her username so I can stop her from advertising :/

2931853
Aperture
about 1 year ago

I did try that, and she basically said: "I'm not listening to a song that long". Great, so I guess Voxel's songs are too long xD

-
--:--/--:--